تناسب اندام

معرفی رژیم غذایی و دارو برای چاقی و لاغری

تناسب اندام

معرفی رژیم غذایی و دارو برای چاقی و لاغری

بایگانی
  • ۰
  • ۰

امروزه داروهای بسیار زیادی برای لاغری عرضه می‌شود. مشخص کردن داروهای مناسب و نامناسب بسیار کار دشواری است. در این مطلب ما از چندین مجله معتبر پزشکی از سرتاسر دنیا و نظرات کاربران مختلف، بهترین قرص های لاغری را به شما معرفی می کنیم. برخی از این قرص ها در اینترنت ایران هم موجود هستند و برخی را باید به صورت حضوری از داروخانه ها و … تهیه کنیم ولی اکیدا پیشنهاد می کنیم این داروها را به صورت حضوری تهیه کنید.

داروهای لاغری غالبا به یکی از سه روش زیر تاثیر گذار هستند:

  • کاهش میل غذایی
  • افزایش سوختن چربی
  • کاهش جذب چربی

داشتن رژیم غذایی و سبک زندگی مناسب موجب عدم نیاز به لاغری می‌شود، اما استفاده از مکمل‌هایی برای لاغرکردن هیچ اشکالی ندارد، تنها مورد نگران کننده وجود زیاد این مکمل‌ها و داروها است که انتخاب کردن را دشوار می‌نماید.

1 – سی‌ال‌اِی 1250 (190 هزار تومان)

سی‌ال‌اِی متشکل از لیونلیک اسید (اسید چرب امگا 6)، تخم‌مرغ؛ گوشت گاو و گوشت بره است. شاید استفاده از چربی برای از بین بردن چربی عجیب به نظر برسد اما این دارو کاملا تضمین شده‌است. نه تنها باعث کاهش وزن می‌شود بلکه هنگامیکه به همراه ورزش و یک رژیم غذایی انجام شود باعث افزایش استقامت می‌شود. همچنین برای تقویت سیتم ایمنی بدن نیز مفید است. این دارو سلول‌های چربی را کوچک نگه می‌دارد و برخی از آنها را تجزیه می‌کند، به همین دلیل به وزنتان اضافه نمی‌شود. سی‌ال‌اِی 1250 از روغن کافیشه، سویا، تخم‌مرغ و لبنیات تشکیل شده و 1000 میلی‌گرم سی‌ال‌اِی دارد. 90 درصد مصرف کنندگان با این دارو توانستند وزنشان را با کمترین عوارض کاهش دهند. از عوارض جانبی این دارو به اسهال و حالت تهوع می‌توان اشاره نمود.

...

جهت مطالعه متن اصلی لینک زیر را در مرورگر خود باز نمایید:

7 تا از بهترین و جدیدترین قرص های لاغری بدون عوارض

  • ۹۸/۰۴/۲۲
  • تمنا کریمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی